Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kropencja

bardzo.
robisz calkiem spore postepy
i czesciej baw sie tak swiatlem, bo ladnie Ci to wychodzi.


pomysł na cięcie fajny z tym, że:
kadr- pół centymetra do góry i drugie pół w prawo.


takie ładne światła dali? a nie sie nie chcialo wczoraj tylka ruszyc i mam czego zalowac.
odrobine wiecej prawej strony by sie w kadrze przydalo


oo, cos w moim klimacie.
fajnie pajeczynka zlapana.
wolalabym troche inny kadr, ale tak tez daje rade.


tak szczerze? to raczej nie ma.
zaszumione, niebo nie za specjalne, ostrosci brak, a i ten ksiezycraczej malo widoczny.


pomysl mi sie podoba, lubie 'taki' typ zdjec.
moze prawe bym widziala kadrowane pod troche innym katem, ale za to lewe cud-malina




lekki, ale uroczy


daje rade


rozłożyłaś mnie tym zdjęciem.


na forum bardziej slitasnie sie prezentowalo






za każdym razem jak patrzyłam na tę serie brakowało mi jakiegoś słowa do jej określenia, przed chwilą- po przejrzeniu kilku setek zdjęć z obserwowanych, wpadłam w końcu na to, co ją tak wyróżnia. pastelowość, ona jest niesamowicie delikatna przez to.
nie wiem jak to zabrzmiało, w każdym bądź razie, to komplement miał być


ładne to, urocze i proste


patrząc na to zdjęcie przypomniało mi się oklepane już "kici kici skur....", ale to chyba do święta kota za bardzo nie pasuje:D


pamiętam tę serię


jak na fotkę z wakacji to to całkiem niezłe jest :P


ooo, jak fajnie
tylko z mniejszym kontrastem byłoby jeszcze fajniej


zielona rządzi :D


zaczynasz z 'meczeniem' znajomych portretami? :>


samo złoto


od jakiegoś czasu podoba mi kadrowanie z tyłu, podoba mi się i to zdjęcie.


mowilam juz, ze swietna jest ta seria?
mowilam chyba


fajnie wykadrowane.
a Pawel ma rację



1 2 3 4 5 6 ... 103 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt